11.01.2020

Реєстрація на WEB- порталі Пенсійного фонду України

WEB -портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом.

Завдяки  новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. 

          WEB- портал Пенсійного фонду України надає можливість:

-отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року;

-переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь-який зручний час;

-сформувати запити на попередню підготовку документів;

-подати скаргу;

-записатись на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;

-отримати інформацію про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

         Зареєструватись можливо двома способами: перший спосіб - подача заяви для реєстрації на WEB- порталі, другий спосіб - онлайн-реєстрація за електронним цифровим підписом(ключем ЕЦП).

          При першому способі необхідно особисто відвідати орган Пенсійного фонду та оформити заяву. При собі треба мати такі документи: паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків –фізичної особи(ідентифікаційний номер).Отримавши розписку про одержання заяви та “реєстраційний код”, зберігати останній в таємниці до моменту закінчення реєстрації.Завершити реєстрацію потрібно зайти на WEB-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню “Реєстрація за заявою” заповнити реєстраційну форму.Після реєстрації на введену електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Про успішне закінчення реєстрації отримаєте повідомлення.Строк надання послуги- у день звернення.