05.12.2018

Про воєнний стан та надходження податків до місцевих бюджетів.

Чергову семінар-нараду за участю міського та сільських голів провели голова районної державної адміністрації Ганна Карпова та голова районної ради Валентин Мокряк.

Першим перед присутніми виступив військовий комісар Ананьївського районного військового комісаріату Сергій Фартушняк, який зупинився на питанні сприяння військовому командуванню у запровадженні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану. Зокрема зазначив, що у зв’язку із введенням, у тому числі і на території Одеської області, воєнного стану вживаються ряд заходів щодо залучення на навчальні збори військовозобовяз (резервістів) першої та другої черги. Наголосив на тому, що на даний час з військовозобов’язаними проводяться бесіди, збір інформації. До проходження служби ніхто не залучається.

Зупинився, також, на питаннях територіальної оброни.

Значної уваги присутні приділили розгляду питання про роботу з суб’єктами господарювання, які декларують податкові зобов’язання з плати за землю за 2018 рік, не маючи правовстановлюючих документів на земельні ділянки, з якого виступив начальник Ананьївського відділення Подільської ДПІ Ігор Голубенко. Посадовець в чергове зазначив, що плата за землю – це різновид податку на майно, який сплачується у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, згідно Податкового Кодексу України. Земельний податок сплачують власники земельних ділянок та земельних паїв, а також ті, хто одержав землю у постійне користування. Підставою для сплати земельного податку є дані Державного земельного кадастру. Орендну плату до бюджету перераховують орендарі на підставі Договору оренди за землі державної та комунальної власності. У загальному випадку власники та землекористувачі вносять плату з дня виникнення права на земельні ділянки або право користування земельними ділянками. На території міста і району є земельні ділянки, які використовують підприємства без правовстановлюючих документів. Тому, всім необхідно провести інвентаризацію земель та проаналізувати своїх платників податків, адже це є додатковим джерелом наповнення бюджету.

 З пропозицією врахування під час формування місцевих бюджетів коштів на проведення громадських робіт у 2019 році до присутніх звернулася начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Людмила Світлицька. Посадовець ознайомила з проектом розпорядження «Про організацію громадських робіт на підприємствах і установах в Ананьївському районі у 2019 році». Також, наголосила на тому, що зайнятість і забезпечення соціального захисту на державному рівні є взаємопов’язаними питаннями. Так, аналіз звернень на одержання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям свідчить про те, що майже половина з них потребують розгляду на засіданнях комісії з вирішення питань, пов’язаних із призначенням державної соціальної допомоги  малозабезпеченим сім’ям, наданням субсидій, пільг населенню у виняткових випадках з прийняттям відповідного рішення. Серед них найбільша частка припадає на людей, які є працездатного віку, що не працюють, при цьому не навчаються, не мають проблем зі здоров’ям, тощо, що унеможливлює призначення цієї допомоги на загальних підставах. Закликала вживати спільних заходів для того, щоб люди мали можливість працювати та отримувати додаткову підтримку від держави, тим самим забезпечували гідні умови проживання в сім’ях.

По завершенні розгляду питань порядку денного, головуючі привітали присутніх зі Міжнародним днем волонтера та подякували за небайдужість і допомогу.